Huwelijksreisjeroenenkarin.reismee.nl

Schiphol-dubai-brisbane

Lieve allemaal, Wat een lieve berichtjes en reacties kregen we op onze eerste weblog!! Dank jullie wel daarvoor. Erg leuk om te lezen dat de geluksroes waar wij in zitten ook door jullie gedeeld wordt want wat hebben we genoten afgelopen weekend. Je probeert zoveel mogelijk van te voren te regelen omdat je het voor iedereen bijzonder wil maken, maar hoe het weekend uiteindelijk verloopt is met name afhankelijk van de gasten en de sfeer. En wat hebben we daar een geluk mee gehad. De uitingen van liefde, de aandacht, de gedane moeite en de gezelligheid hebben ons echt overdonderd en de vele tranen bij met name Karin waren ook voor een groot deel hierdoor, want wat voelen we ons gezegend en rijk op het moment. (blij, blij, blij). Maar...... dit is een reisblog en geen bruiloftsblog (grinnik) dus terug naar de dag van vandaag :-). Na een lange(hadden we al gezegd lange, hele lange) reis zijn we een uurtje geleden geland in het stralende Brisbane. De reis naar Dubai ging best vlot, aan Dubai airport mis je niets en onze stop daar was wat ons betreft lang genoeg. (een middagje koekhappen zou hier niet misstaan, #sfeerisookeenkunst. Wat een toeters daarzo. Op brisbane airport zijn we nu aan het ontbijt, voor ons gevoel om middernacht maar de zon buiten en het vooruitzicht op een mooie eerste camping maken een hoop goed. We gaan zo de camper ophalen. We plaatsen zo een foto van de onze aankomst vanuit de hal van het vliegveld. Geen inspirerende, maar wel de eerste. Douane was ook nog wat. Ze zien Nederland staan op een soort invoerkaart en meteen worden je koffers en jezelf door een hond besnuffeld bij het binnengaan van Australie. "round up the usual suspects". Tot lezen! Liefs jeroen en karin

Pauline en Philip

Lieve schatten,
Wat fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Wij zijn heel benieuwd naar al jullie verhalen en foto's. Leuk om zo op de hoogte te blijven. Ik had wel verwacht dat Dubai airport iets enorms was, waar veel te zien zou zijn. Gelukkig waren jullie er ook snel weer weg en kunnen jullie nu genieten van jullie honeymoon! Hier begint nu weer een gewone werkdag, maar met nog steeds een heerlijke na-roes van het geweldige weekend! Geniet van elkaar en de reis! Dikke zoen van de Bertjes!

Kees van der Klooster

Hai Karin en Jeroen,
Fijn dat jullie van Australië kunnen genieten zonder ons! gisteren een paar mooie foto's gehad van jullie bruiloft. Oh wat zijn jullie toch mooi! Voorts weer aan de slag en deel de momenten met een paar collega,s,
Ben benieuwd naar jullie belevenissen , kus Kees

Ma en schoonmama

hoi Karin en Jeroen,
Fijn om jullie start te lezen van een reis door het ongetwijfeld prachtige Australië.Mooie momenten delen fijn samen zijn.heerlijk zo'n reisblog.
Liefs van mij.