Huwelijksreisjeroenenkarin.reismee.nl

De dag van vertrek

Lieve familie en vrienden,

Na een paar prachtige dagen doorgebracht te hebben op kasteel sterkenburg is het moment gekomen dat we op huwelijksreis gaan. Onze droombruiloft gevolgd door een droomreis en wat hebben we er een zin in.

Met de koffers bijna ingepakt en alle mooie herinneringen van de warmte en liefde die we van jullie gevoeld hebben de laatste dagen vers in ons geheugen, beginnen we over een paar uurtjes aan onze reis naar Australië. Via deze weblog willen we jullie graag zo nu en dan op de hoogte houden van waar we zijn en wat we we meemaken.

Lees en leef mee en tot de volgende weblog.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Veel liefs Jeroen en Karin Van Wolferen (ieeeeeee :-) )

Thijs & Ester

Lieve Karin & Jeroen, wat een geweldig idee!
Na deze fantastische bruiloft wensen we jullie een net zo fantastische reis toe.. Geniet van alle momenten idie jullie gaan beleven en mijmer samen ook even lekker terug naar de bijzondere en warme momenten van afgelopen weekend. Enjoy! Liefs Thijs & Ester

Ma en schoonmama(Wat leuk klinkt dat!)

Wat was het in een woord fantastisch!!en wat hebben we van jullie genoten als stralend middelpunt.
Een hele mooie reis gewenst..geniet van de reis en van elkaar.
Veel liefs van Ma.

Kees van der Klooster

Ha Jeroen en Karin , WE zijn nog in een geluksroes en hopelijk hebben jullie genoten van Doornroosje !! Wat een onvergetelijk weekend. Traantje, traantje veel liefs en uiteraard willen we veel van jullie horen liefs Kees en erik

Marion Ann Van Helden

Hoi Karin en
Jeroen,

Veel gedachten is bij mij op moment veel geluk samen.
Ik ben vriendin van jou vader...en ik woon in Australie.
Als ik kun voor jullie iets doen zeg het maar.
groetjes Marion Van Helden